Uheld på uheld på uheld: Kaos på Fynske Motorvej

Det startede med en punkteret lastbil på Fynske Motorvej her til formiddag.
Og så er det ellers bare gået helt galt derfra.
Det skriver BT.
Vejdirektoratet meddelte, at der på et tidspunkt var helt op til 60 minutters forlænget rejsetid, men nu må bilisterne dog kun forvente 30 minutters forsinkelse.
De mange uheld har nu fået Fyns Politi til at give bilisterne en røffel via X.
“En punkteret lastbil på Fynske Motorvej ved Odense, vestgående ml. afkørsel 50 & 51, har afstedkommet ikke mindre end tre følgeuheld med en del udfordringer til følge. Hold nu afstand (!!)”, skriver Fyns Politi efterfulgt af en rasende emoji.
Uheldene er blandt andet sket ved E20 Fynske Motorvej fra Odense mod Middelfart mellem <52> Odense SV og <53> Odense V og E20 fra Knudshoved mod Middelfart mellem <50> Odense SØ og <53> Odense V.
Lige nu melder Vejdirektoratet, at køen forventes afviklet i løbet af eftermiddagen.