Uheldig timing: MitID er nede

Mange danskere er lige nu i kø for at komme ind og tjekke deres årsopgørelse hos SKAT, der traditonen tro er blevet åbnet lidt før tid.
Men for at logge ind i systemet skal man bruge MitID – og det kan man ikke lige nu.
MitID er lørdag morgen nede.
Det bekræfter Digitaliseringsstyrelsen overfor TV 2.
Lige nu sidder over 200.000 borgere i kø for at tjekke årsopgørelsen.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel