Tragisk hændelse: Person dræbt af toget midt i Odense

En person har mistet livet efter at være blevet ramt af et tog på skinnerne ved Kløvermosevej i Odense.
Det oplyser Fyns Politi, skriver Fyens.dk ifølge Presse-fotos.dk søndag morgen.
Hændelsen fandt sted kort før klokken fem.
Togdriften blev indstillet i retning mod Jylland, men togene er så småt begyndt at køre igen.
Der er i øjeblikket ingen oplysninger om den dræbte.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel