Under ombygning: Storcenter lukker indgang i 17 dage

Der sker ting og sager i Tarup Center.
Udvidelsen af centret med den store, nye Harald Nyborg går ind i sin afgørende fase og er nu nået til den endelige sammenfletning af udvidelsen og det eksisterende center.
Derfor er centret nødt til at lukke indgang i en længere periode:
“Det betyder at vi er nødt til at lukke HELT for indgang D fra mandag den 30.9 og frem til åbning af NY indgang D.
Vi forventer at den NYE INDGANG D kan indvies den 16. oktober,” lyder det fra Tarup Center på Facebook, hvor centret også lover, at “alt blir godt igen”.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel