Vanvittig sag: 13-årig dreng fra Odense sigtet for vold

En 13-årig dreng fra Odense er lørdag aften blevet sigtet for vold.
Det skriver TV 2 Fyn.
Voldsepisoden fandt sted i Kerteminde ved Hans Schacksvej, hvor Fyns Politi klokken 18.25 havde fået en anmeldelse om, at en person havde været udsat for vold.
“Vi får en anmeldelse om, at en person er blevet udsat for vold, samt at tre unge personer i mørkt tøj var til stede,” siger vagtchef hos Fyns Politi Kenneth Taanquist til tv-stationen.
Vagtchefen fortæller også, at politiet efter anmeldelsen fandt frem til de tre unge, og at den ene passede på det signalement, der var af gerningsmanden.
“Der er tale om en ung mand på 13 år fra Odense,” siger Kenneth Taanquist.
Han er nu sigtet for kvalificeret vold og er overdraget til forældre og sociale myndigheder.