Vanvittigt: Bil ramt af godstog

Al togkørsel mellem Odense og Fredericia er i øjeblikket indstillet.
Det skyldes, at en bil tidligere på aftenen blev ramt af et godstog ved Ejby.
“Denne her bil er på en eller anden måde kommet ned på sporet.
Der er ingen veje derned, så det er vi ved at undersøge nærmere. Manden er uskadt, om han var i bilen, da godstoget ramte, er uklart,” fortæller vagtchef ved Fyns Politi Henrik Strauss til TV 2 Fyn.
DSB skriver, at der er indsat togbusser på strækning:
“De næste Togbusser kører fra Fredericia mod Odense via Middelfart ca. kl. 23:00.
De næste Togbusser kører fra Odense via Middelfart til Fredericia ca. kl. 22:30, 22:45 og 22:50
En forsigtig prognose siger at det vare 1-2 timer før vi kan køre tog igen.”
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel