“Vi beklager”: Flere tog aflyst

Tirsdag er ikke startet optimalt for hverken passagerer eller GoCollective.
Flere afgange på Svendborg-banen har nemlig været aflyst.
Og det fortsætter lidt endnu.
Afgangen mellem Odense og Svendborg klokken 9.31 er således aflyst.
Det gælder også afgangen mellem Svendborg og Odense klokken 10.22.
Tidligere på morgenen har hele fire afgange været aflyst.
Alle aflysninger bliver begrundet med “personaleforhold”.
“Vi beklager de gener, dette kan medføre,” skriver GoCollective.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel