Voldsom brand i villa: For farligt at sende brandfolk ind

Tirsdag aften opstod der brand i en villa i Odense.
Men den var så voldsom, at det var for farligt at sende brandfolk ind.
Det siger brandvæsnet til TV 2 Fyn:
“Branden er så voldsom, at der begynder at komme dele ned i stueetagen. Ingen var hjemme eller kommet til skade som følge af branden, men husets ejer er blevet underrettet som følge af situationen.
Vi kan simpelthen ikke forsvare at sende vores folk ind og slukke det inde i bygningen, så vi er nødt til at tage det i det tempo vi kan udefra.”
Branden opstod i en villa på hjørnet af Margrethevej og Skibhusvej.
Omkring to timer efter, at brandvæsnet var fremme var husets tag brandt ned.
Årsagen til branden kendes ikke.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel