Voldsom hændelse: Bilist kørt i Odense Havn

En voldsom hændelse udspillede sig i eftermiddags på Odense Havn.
En mandlig bilist kørte nemlig i havnen.
Det skriver Fyns Politi i en meddelelse på Politi Update:
“Kl. 17.02 fik vi en anmdelse om, at en bil var kørt i Odense Havn.
Vi var hurtigt fremme og traf en 49-årig mand, der havde reddet sig selv ud af bilen.
Manden er tilset og har det efter omstændighederne godt.
Vi har ingen mistanke om, at det var en bevidst handling, der gjorde at bilen kørte i havnen.”
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel