Voldsom hændelse: Lokal Rema 1000 udsat for røveri

En lokal Rema 1000-butik i Odense har tirsdag aften været udsat for røveri.
Det skriver butikken på Facebook.
“Desværre har vi her til aften været udsat for røveri i butikken.
Alle er efter omstændighederne okay, men selvfølgelig chokeret.
Tusind tak til de kunder som var i butikken og som har været behjælpelige.
Vi åbner igen onsdag morgen kl. 7.00,” lyder det i opslaget.

Det drejer sig om Rema 1000 på Bogensevej i Næsby.
Presse-fotos.dk har forsøgt at få en kommentar fra Fyns Politi, men det har ikke været muligt.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel