Voldsom oplevelse: Cyklist udsat for vold

En cyklist fik søndag en ubehagelig oplevelse, da vedkommende cyklede en tur i Lindved/Højby.
Det står der i Fyns Politis døgnrapport.
Cyklisten blev nemlig slået i ryggen og efterfølgende forfulgt, står der:
“Forurettede cyklede ad sti, da forurettede passerede to personer, der stod og rodede med nogle scootere.
Den ene kom efterfølgende op bag forurettede og da han passerede dem slog han forurettede kraftigt i ryggen og forfulgte forurettede efterfølgende.”
Hændelsen fandt sted på Svendborgvej omkring klokken 17.30.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel