Voldsom oplevelse: Mand gik helt amok i bus i Odense

En 34-årig mand mistede fuldstændig besindelse i går.
Ifølge TV 2 Fyn gik han helt amok, da han fik at vide, at der ikke var plads til ham og hans cykel i bussen.
Det får ham til at kaste sin cykel op på en anden passagers trækvogn, der går i stykker.
Og derudover smadrede han også en rude i bussen med en træplade, han havde købt forinden.
I døgnrapporten skriver Fyns Politi:
“Sigtede knuste en siderude i bus 3510, linje 35 med en træplade.
Han ødelagde også en anden passagers trækvogn og låsen til en kuffert. Sigtede er en 34-årig mand fra Odense kommune.”
Episoden fandt sted på Ejbygade i Odense Sø.
Klokken 15.44 fik politiet anmeldelsen, og manden er nu blevet sigtet for hærværk.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel