Voldsomme scener: Kæmpe slagsmål midt i Odense

Politi og ambulancer er talstærkt til stede i Odense lørdag eftermiddag.
Det skriver Presse-fotos.dk.
Årsagen er, at et stort slagsmål er brudt ud ved Odense Banegård Center.
Mindst én af de medvirkende i slagsmålet er anholdt, fortæller Presse-fotos.dks udsendte.
Det er endnu uvist, hvor mange personer, der har været involveret i slagsmålet.
Presse-fotos.dk har forgæves forsøgt at kontakte Fyns Politi for yderligere infortioner om sagen.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel