Voldsomt trafikuheld: Bilist bragede over for rødt

Der er her til aften sket et voldsomt trafikuheld i Odense.
En bilist bragede over for rødt på Munkerisvej og ramte her efter en anden bil.
Det skriver Fyens.dk, der også oplyser, at uheldet skete på strækningen mellem Hjallesevej og Munkebjergvej.
Det er endnu uvist, om nogen personer kom til skade ved trafikuheldet.


Men begge biler har fået betydelige skader, viser billeder fra Presse-fotos.dk.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel