WOW: Andreas Odbjerg bliver vært på nyt musikprogram

Den odenseanske popstjerne og sangskriver Andreas Odbjerg er medskabende vært i et nyt, eksperimenterende musikprogram fra DR, hvor han inviterer seerne helt ind i maskinrummet på moderne popsangskrivning.
’Andreas Odbjergs Popmanifest’ har premiere den 1. marts på DRTV og DR2.
Det skriver DR i en pressemeddelelse.
I programmet har odenseaneren frie hænder til at lave sit eget musikprogram, og i et lille studie i København skal han blandt andet skriver nye sange sammen med fire forskellige danske musikere.
Musikerne, som stadig ikke har fået deres store gennembrud, tæller Mathias Ranch, Brimheim, Luna Ersahin og Michael Rexen.
Programmet har premiere søndag den 1. marts på DRTV og samme dag klokken 21.00 på DR2, hvorefter det udkommer hver søndag de tre følgende uger.